Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єрмоленко, Ірина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2019-11-19T12:13:57Z | |
dc.date.available | 2019-11-19T12:13:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Єрмоленко І. О. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови/ І. О. Єрмоленко; наук. кер. Ніколаєва С. Ю.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 113 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/386 | |
dc.description.abstract | Ця наукова робота концентрується на проблемі формування англомовної ЛК у читанні з використанням автентичних ПТ у майбутніх вчителів англійської мови. На сьогоднішній день система освіти в Україні потребує модернізації. Найважливішим завданням є оновлення технологій та методів викладання АМ. Аналіз наукової літератури демонструє, що одним з найефективніших способів формування ЛК є використання автентичних ПТ під час занять з АМ. Англомовна ЛК визначається як здатність до розпізнавання ЛО, їх розуміння на рівні слова, словосполучення, речення та понадфразової єдності. Вона складається з лексичних знань, лексичних навичок та лексичної усвідомленості. Щодо лексичних навичок, ми впевнені, що автентичні матеріали є ефективним засобом їх формування. Автентичні ПТ – це короткі прості тексти, створені носіями мови для використання в повсякденному житті. Ми виділили особливості, зміст та цілі формування англомовної ЛК у читанні з використанням автентичних ПТ. У нашій роботі сформулювало етапи формування англомовної ЛК з використанням автентичних матеріалів. Відповідно до етапів формування ЛК, ми розробили підсистему вправ для майбутніх вчителів АМ та модель формування англомовної ЛК у читанні на основі автентичних ПТ. Ефективність розробленої методики була доведена результатами пробного навчання. Методичні рекомендації для вчителів АМ сформульовано на основі теоретичних досліджень та отриманих практичних результатів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | future English teachers | en_US |
dc.subject | English lexical competence | en_US |
dc.subject | lexical knowledge | en_US |
dc.subject | lexical skills | en_US |
dc.subject | lexical awareness | en_US |
dc.subject | authentic pragmatic texts | en_US |
dc.subject | subsystem of exercises | en_US |
dc.subject | model | en_US |
dc.subject | methodology | en_US |
dc.subject | pilot teaching | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.subject | англомовна лексична компетентність | en_US |
dc.subject | лексичні знання | en_US |
dc.subject | лексичні навички | en_US |
dc.subject | лексична усвідомленість | en_US |
dc.subject | автентичні прагматичні тексти | en_US |
dc.subject | підсистема вправ | en_US |
dc.subject | модель | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.subject | пробне навчання | en_US |
dc.title | Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів | en_US |
dc.type | Book | en_US |