dc.contributor.author |
Єрмоленко, Ірина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-19T12:13:57Z |
|
dc.date.available |
2019-11-19T12:13:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Єрмоленко І. О. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови/ І. О. Єрмоленко; наук. кер. Ніколаєва С. Ю.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 113 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/386 |
|
dc.description.abstract |
Ця наукова робота концентрується на проблемі формування англомовної ЛК у читанні з використанням автентичних ПТ у майбутніх вчителів англійської мови. На сьогоднішній день система освіти в Україні потребує модернізації. Найважливішим завданням є оновлення технологій та методів викладання АМ. Аналіз наукової літератури демонструє, що одним з найефективніших способів формування ЛК є використання автентичних ПТ під час занять з АМ. Англомовна ЛК визначається як здатність до розпізнавання ЛО, їх розуміння на рівні слова, словосполучення, речення та понадфразової єдності. Вона складається з лексичних знань, лексичних навичок та лексичної усвідомленості. Щодо лексичних навичок, ми впевнені, що автентичні матеріали є ефективним засобом їх формування. Автентичні ПТ – це короткі прості тексти, створені носіями мови для використання в повсякденному житті. Ми виділили особливості, зміст та цілі формування англомовної ЛК у читанні з використанням автентичних ПТ. У нашій роботі сформулювало етапи формування англомовної ЛК з використанням автентичних матеріалів. Відповідно до етапів формування ЛК, ми розробили підсистему вправ для майбутніх вчителів АМ та модель формування англомовної ЛК у читанні на основі автентичних ПТ. Ефективність розробленої методики була доведена результатами пробного навчання. Методичні рекомендації для вчителів АМ сформульовано на основі теоретичних досліджень та отриманих практичних результатів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
future English teachers |
en_US |
dc.subject |
English lexical competence |
en_US |
dc.subject |
lexical knowledge |
en_US |
dc.subject |
lexical skills |
en_US |
dc.subject |
lexical awareness |
en_US |
dc.subject |
authentic pragmatic texts |
en_US |
dc.subject |
subsystem of exercises |
en_US |
dc.subject |
model |
en_US |
dc.subject |
methodology |
en_US |
dc.subject |
pilot teaching |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі англійської мови |
en_US |
dc.subject |
англомовна лексична компетентність |
en_US |
dc.subject |
лексичні знання |
en_US |
dc.subject |
лексичні навички |
en_US |
dc.subject |
лексична усвідомленість |
en_US |
dc.subject |
автентичні прагматичні тексти |
en_US |
dc.subject |
підсистема вправ |
en_US |
dc.subject |
модель |
en_US |
dc.subject |
методика |
en_US |
dc.subject |
пробне навчання |
en_US |
dc.title |
Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |