Repository of
Kyiv National Linguistic University

Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів

Show simple item record

dc.contributor.author Єрмоленко, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2019-11-19T12:13:57Z
dc.date.available 2019-11-19T12:13:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Єрмоленко І. О. Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів: кваліфікаційна робота магістра з методики навчання іноземної мови/ І. О. Єрмоленко; наук. кер. Ніколаєва С. Ю.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 113 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/386
dc.description.abstract Ця наукова робота концентрується на проблемі формування англомовної ЛК у читанні з використанням автентичних ПТ у майбутніх вчителів англійської мови. На сьогоднішній день система освіти в Україні потребує модернізації. Найважливішим завданням є оновлення технологій та методів викладання АМ. Аналіз наукової літератури демонструє, що одним з найефективніших способів формування ЛК є використання автентичних ПТ під час занять з АМ. Англомовна ЛК визначається як здатність до розпізнавання ЛО, їх розуміння на рівні слова, словосполучення, речення та понадфразової єдності. Вона складається з лексичних знань, лексичних навичок та лексичної усвідомленості. Щодо лексичних навичок, ми впевнені, що автентичні матеріали є ефективним засобом їх формування. Автентичні ПТ – це короткі прості тексти, створені носіями мови для використання в повсякденному житті. Ми виділили особливості, зміст та цілі формування англомовної ЛК у читанні з використанням автентичних ПТ. У нашій роботі сформулювало етапи формування англомовної ЛК з використанням автентичних матеріалів. Відповідно до етапів формування ЛК, ми розробили підсистему вправ для майбутніх вчителів АМ та модель формування англомовної ЛК у читанні на основі автентичних ПТ. Ефективність розробленої методики була доведена результатами пробного навчання. Методичні рекомендації для вчителів АМ сформульовано на основі теоретичних досліджень та отриманих практичних результатів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject future English teachers en_US
dc.subject English lexical competence en_US
dc.subject lexical knowledge en_US
dc.subject lexical skills en_US
dc.subject lexical awareness en_US
dc.subject authentic pragmatic texts en_US
dc.subject subsystem of exercises en_US
dc.subject model en_US
dc.subject methodology en_US
dc.subject pilot teaching en_US
dc.subject майбутні вчителі англійської мови en_US
dc.subject англомовна лексична компетентність en_US
dc.subject лексичні знання en_US
dc.subject лексичні навички en_US
dc.subject лексична усвідомленість en_US
dc.subject автентичні прагматичні тексти en_US
dc.subject підсистема вправ en_US
dc.subject модель en_US
dc.subject методика en_US
dc.subject пробне навчання en_US
dc.title Методика формування у майбутніх учителів англійської мови лексичної компетентності у читанні з використанням автентичних прагматичних текстів en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account