Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лексико-граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козенко, Ігор Миколайович
dc.date.accessioned 2023-06-06T10:44:06Z
dc.date.available 2023-06-06T10:44:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Козенко І. М. Лексико-граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами : курсова робота з китайської філології / І. М. Козенко ; наук. кер. А. О. . Нижегородцева ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 44 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3898
dc.description.abstract Метою дослідження є виявлення основних лексичних та граматичних особливостей китайської соціальної реклами. Поставлена мета роботи передбачає виконання таких завдань: − розглянути загальні відомості про рекламу та безпосередньо поняття соціальна реклама в загальному сенсі, її класифікацію, характеристики і властивості; − дослідити основні лексичні та граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Лексико-граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу