dc.contributor.author |
Козенко, Ігор Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-06T10:44:06Z |
|
dc.date.available |
2023-06-06T10:44:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Козенко І. М. Лексико-граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами : курсова робота з китайської філології / І. М. Козенко ; наук. кер. А. О. . Нижегородцева ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 44 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/3898 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є виявлення основних лексичних та граматичних
особливостей китайської соціальної реклами. Поставлена мета роботи передбачає виконання таких завдань: − розглянути загальні відомості про рекламу та безпосередньо поняття соціальна реклама в загальному сенсі, її класифікацію, характеристики і властивості; − дослідити основні лексичні та граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лексико-граматичні особливості китайськомовної соціальної реклами |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |