dc.contributor.author |
Німенко, Ольга Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-09T09:37:32Z |
|
dc.date.available |
2023-06-09T09:37:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Німенко О. М. Рекламний текст у аспекті проблеми функціонального стилю : курсова робота з китайської філології / О. М. Німенко ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 41 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4015 |
|
dc.description.abstract |
Метою проаналізувати функціональний стиль китайськомовного рекламного тексту на матеріалі комерційної та соціальної реклами. Досягнення мети дослідження було здійснене через вирішення наступних завдань: - проаналізувати еволюцію функціональних стилів китайської мови в історичному аспекті; - проаналізувати еволюцію китайської реклами в соціокультурному аспекті; - проаналізувати лінгвопрагматична проблематика рекламного дискурсу на матеріалі комерційних рекламних текстів; - проаналізувати специфіку рекламних текстів в лінгвокогнітивному аспекті на матеріалі реклами косметичної продукції. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Рекламний текст у аспекті проблеми функціонального стилю |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |