Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Німенко, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-06-09T09:37:32Z
dc.date.available 2023-06-09T09:37:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Німенко О. М. Рекламний текст у аспекті проблеми функціонального стилю : курсова робота з китайської філології / О. М. Німенко ; наук. кер. І. О. Костанда ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 41 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4015
dc.description.abstract Метою проаналізувати функціональний стиль китайськомовного рекламного тексту на матеріалі комерційної та соціальної реклами. Досягнення мети дослідження було здійснене через вирішення наступних завдань: - проаналізувати еволюцію функціональних стилів китайської мови в історичному аспекті; - проаналізувати еволюцію китайської реклами в соціокультурному аспекті; - проаналізувати лінгвопрагматична проблематика рекламного дискурсу на матеріалі комерційних рекламних текстів; - проаналізувати специфіку рекламних текстів в лінгвокогнітивному аспекті на матеріалі реклами косметичної продукції. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Рекламний текст у аспекті проблеми функціонального стилю en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу