dc.contributor.author |
Вирста, Софія-Марія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-15T13:28:23Z |
|
dc.date.available |
2023-06-15T13:28:23Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Вирста С.-М. А. Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі : курсова робота з методики навчання англійської мови / С.-М. А. Вирста ; наук. кер. Борецька Г. Е. ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4167 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження - це розробка методики формування та розвитку лінгвосоціокультурної компетентності в учнів основної школи. Завдання дослідження:
1. Охарактеризувати особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 2. Узагальнити проблематику формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 3. Проаналізувати педагогічний досвід вчителів Скандинавської гімназії м. Києва та визначити засоби формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі. 4. Систематизувати актуальні види вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 5. Аналізувати навчально-методичний комплекс для учнів 7-х класів на предмет наявності вправ для розвитку лінгвосоціокультурної компетентності. 6. Розробити план-конспект фрагменту уроку англійської мови для учнів 7-х класів з формування лінгвосоціокультурної компетентності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Методика формування лінгвосоціокультурної компетентності на уроках англійської мови в основній школі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |