Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фабер, Лілія Максимівна
dc.date.accessioned 2023-06-16T12:05:11Z
dc.date.available 2023-06-16T12:05:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Фабер Л. М. Адаптація до нового шкільного середовища дітей-ВПО : курсова робота з психології / Л. М. Фабер ; наук. кер. Г. Й. Пліш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 47 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4194
dc.description.abstract Адаптація до школи – це багатоплановий процес, складовими якого виступають фізіологічна адаптація та соціально-психологічна адаптація. Актуальним завданням сучасної школи є робота, яка спрямовує своє русло на гармонійне формування особистості, створення сприятливих умов для самореалізації кожної дитини. Тому завдання учителя полягає в наданні допомоги дитині з успішною адаптацією в колективі ровесників. І тому, на адаптацію вихованців до школи і шкільних вимог, на їх емоційний стан, бажання вчитися впливає характер спілкування учителя з молодшими школярами-переселенцями. Але відповідальність за успішну адаптацію лежить не тільки на педагогах, але й на сім’ї дитини. Відсутність зовнішніх норм, обмежень є причиною виникнення дезадаптації до школи, яка проявляється у нездатності керувати своєю поведінкою. Діти відчувають труднощі адаптації в шкільному колективі і страх перед учителем. В основі цього страху лежить страх зробити помилку і бути осміяним. Під впливом стресу відбуваються негативні зміни у психічному стані дітей-переселенців, що накладає відбиток на поведінку дитини, міжособистісні стосунки, когнітивні функції, самооцінку та й загалом на світогляд. У психологічному плані вимушена міграція небезпечна тим, що людина часто виявляється не готовою до змін у своєму житті. Людина не може інтегруватись в середовище, яке потрапила. Мігрант ставиться до існуючої дійсності, як до неминучої. Зміни, які відбуваються, на його думку, небажані, не залежать від нього. Слід зрозуміти, що адаптація дитини-ВПО не є односторонньою. Вчителю теж доводиться адаптуватися. І його завдання полягає не тільки в організації освітнього процесу, а ще й в попередженні та недопущенні своїми діями чи бездіяльністю травматизації учня. У шкільному середовищі слід створити сприятливі, динамічні, доброзичливі умови для успішного соціального навчання, розвитку, соціальної адаптації та інтеграції школярів-ВПО з урахуванням індивідуальних соціально-психологічних проблем кожної дитини en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject адаптація до школи en_US
dc.subject психологічна адаптація en_US
dc.subject фізіологічна адаптація en_US
dc.subject соціально-психологічна адаптація en_US
dc.subject особистість en_US
dc.subject діти-ВПО en_US
dc.subject шкільний колектив en_US
dc.subject біофізіологічний підхід en_US
dc.subject психологічний підхід en_US
dc.subject інформаційно-комунікативний підхід en_US
dc.subject емоційно-вольова сфера en_US
dc.subject adaptation en_US
dc.subject adaptation to school en_US
dc.subject psychological adaptation en_US
dc.subject physiological adaptation en_US
dc.subject socio-psychological adaptation en_US
dc.subject personality en_US
dc.subject IDP children en_US
dc.subject school team en_US
dc.subject biophysiological approach en_US
dc.subject psychological approach en_US
dc.subject information and communication approach en_US
dc.subject emotional and volitional sphere en_US
dc.title Адаптація до нового шкільного середовища дітей-ВПО en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу