Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фабер, Лілія Максимівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-16T12:05:11Z | |
dc.date.available | 2023-06-16T12:05:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Фабер Л. М. Адаптація до нового шкільного середовища дітей-ВПО : курсова робота з психології / Л. М. Фабер ; наук. кер. Г. Й. Пліш ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 47 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4194 | |
dc.description.abstract | Адаптація до школи – це багатоплановий процес, складовими якого виступають фізіологічна адаптація та соціально-психологічна адаптація. Актуальним завданням сучасної школи є робота, яка спрямовує своє русло на гармонійне формування особистості, створення сприятливих умов для самореалізації кожної дитини. Тому завдання учителя полягає в наданні допомоги дитині з успішною адаптацією в колективі ровесників. І тому, на адаптацію вихованців до школи і шкільних вимог, на їх емоційний стан, бажання вчитися впливає характер спілкування учителя з молодшими школярами-переселенцями. Але відповідальність за успішну адаптацію лежить не тільки на педагогах, але й на сім’ї дитини. Відсутність зовнішніх норм, обмежень є причиною виникнення дезадаптації до школи, яка проявляється у нездатності керувати своєю поведінкою. Діти відчувають труднощі адаптації в шкільному колективі і страх перед учителем. В основі цього страху лежить страх зробити помилку і бути осміяним. Під впливом стресу відбуваються негативні зміни у психічному стані дітей-переселенців, що накладає відбиток на поведінку дитини, міжособистісні стосунки, когнітивні функції, самооцінку та й загалом на світогляд. У психологічному плані вимушена міграція небезпечна тим, що людина часто виявляється не готовою до змін у своєму житті. Людина не може інтегруватись в середовище, яке потрапила. Мігрант ставиться до існуючої дійсності, як до неминучої. Зміни, які відбуваються, на його думку, небажані, не залежать від нього. Слід зрозуміти, що адаптація дитини-ВПО не є односторонньою. Вчителю теж доводиться адаптуватися. І його завдання полягає не тільки в організації освітнього процесу, а ще й в попередженні та недопущенні своїми діями чи бездіяльністю травматизації учня. У шкільному середовищі слід створити сприятливі, динамічні, доброзичливі умови для успішного соціального навчання, розвитку, соціальної адаптації та інтеграції школярів-ВПО з урахуванням індивідуальних соціально-психологічних проблем кожної дитини | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | адаптація до школи | en_US |
dc.subject | психологічна адаптація | en_US |
dc.subject | фізіологічна адаптація | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна адаптація | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | діти-ВПО | en_US |
dc.subject | шкільний колектив | en_US |
dc.subject | біофізіологічний підхід | en_US |
dc.subject | психологічний підхід | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікативний підхід | en_US |
dc.subject | емоційно-вольова сфера | en_US |
dc.subject | adaptation | en_US |
dc.subject | adaptation to school | en_US |
dc.subject | psychological adaptation | en_US |
dc.subject | physiological adaptation | en_US |
dc.subject | socio-psychological adaptation | en_US |
dc.subject | personality | en_US |
dc.subject | IDP children | en_US |
dc.subject | school team | en_US |
dc.subject | biophysiological approach | en_US |
dc.subject | psychological approach | en_US |
dc.subject | information and communication approach | en_US |
dc.subject | emotional and volitional sphere | en_US |
dc.title | Адаптація до нового шкільного середовища дітей-ВПО | en_US |
dc.type | Other | en_US |