dc.contributor.author |
Костеннікова, Валерія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-26T13:36:46Z |
|
dc.date.available |
2023-06-26T13:36:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Костеннікова В. В. Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту = Orientacion pragmatica del texto publicitario en la lengua española : курсова робота зі стилістики / В. В. Костеннікова ; наук. кер. Н. В. Бохун ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 37 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4359 |
|
dc.description.abstract |
У курсовій роботі ми проаналізували прагматичну спрямованість іспаномовного рекламного тексту. У першому розділі розглянуто простір рекламного тексту та його характеристику: поняття тексту в лінгвістиці, а також рекламний дискурс як різновид інституційного дискурсу. У ході дослідження виявлено такі логіко-композиційні схеми побудови рекламних текстів: різні види описів, питання-відповідь, вирішення проблеми. |
en_US |
dc.language.iso |
es |
en_US |
dc.subject |
прагматична спрямованість |
en_US |
dc.subject |
рекламний текст |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
комунікативна характеристика |
en_US |
dc.subject |
засоби мови |
en_US |
dc.subject |
синтаксичний рівень |
en_US |
dc.subject |
лексика |
en_US |
dc.title |
Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту |
en_US |
dc.title.alternative |
Orientacion pragmatica del texto publicitario en la lengua española |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |