dc.contributor.author |
Михайлик, Альона Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-28T08:35:55Z |
|
dc.date.available |
2023-06-28T08:35:55Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Михайлик А. М. Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту = Orientacion pragmatica del texto publicitario español : курсова робота з лінгвістики / А. М. Михайлик ; наук. кер. І. А. Наваренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 40 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4392 |
|
dc.description.abstract |
Ця курсова робота присвячена вивченню прагматичної спрямованості іспаномовного рекламного тексту. У роботі були проаналізовані фактори, що впливають на ефективність рекламних текстів, такі як мета спілкування, адресати, мовні засоби, стиль та риторичні прийоми. Здійснено аналіз різних типів рекламних текстів, зокрема оголошень, слоганів, рекламних промов та інших форм комунікації. |
en_US |
dc.language.iso |
es |
en_US |
dc.subject |
прагматична спрямованість |
en_US |
dc.subject |
іспаномовний рекламний текст |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
мета спілкування |
en_US |
dc.subject |
мовні засоби |
en_US |
dc.subject |
стиль |
en_US |
dc.subject |
риторичні прийоми |
en_US |
dc.subject |
комунікативні цілі |
en_US |
dc.title |
Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту |
en_US |
dc.title.alternative |
Orientacion pragmatica del texto publicitario español |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |