Repository of
Kyiv National Linguistic University

Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту

Show simple item record

dc.contributor.author Михайлик, Альона Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T08:35:55Z
dc.date.available 2023-06-28T08:35:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Михайлик А. М. Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту = Orientacion pragmatica del texto publicitario español : курсова робота з лінгвістики / А. М. Михайлик ; наук. кер. І. А. Наваренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 40 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4392
dc.description.abstract Ця курсова робота присвячена вивченню прагматичної спрямованості іспаномовного рекламного тексту. У роботі були проаналізовані фактори, що впливають на ефективність рекламних текстів, такі як мета спілкування, адресати, мовні засоби, стиль та риторичні прийоми. Здійснено аналіз різних типів рекламних текстів, зокрема оголошень, слоганів, рекламних промов та інших форм комунікації. en_US
dc.language.iso es en_US
dc.subject прагматична спрямованість en_US
dc.subject іспаномовний рекламний текст en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject мета спілкування en_US
dc.subject мовні засоби en_US
dc.subject стиль en_US
dc.subject риторичні прийоми en_US
dc.subject комунікативні цілі en_US
dc.title Прагматична спрямованість іспаномовного рекламного тексту en_US
dc.title.alternative Orientacion pragmatica del texto publicitario español en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account