Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження в Інтернеті. Інтернет-магазин «Prom.uа»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степикіна, Олена Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:16:16Z
dc.date.available 2023-07-03T14:16:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Степикіна О. С. Маркетингові дослідження в Інтернеті. Інтернет-магазин «Prom.uа» : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / О. С. Степикіна ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 20 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4448
dc.description.abstract Маркетингові дослідження в Інтернет середовищі мають на меті збирати, аналізувати та інтерпретувати дані про поведінку споживачів в Інтернеті з метою визначення ефективних стратегій маркетингу та реклами. Отже, маркетингові дослідження в Інтернет середовищі є важливим інструментом для розвитку бізнесу в онлайн-середовищі та досягнення успіху на цифровому ринку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові дослідження в Інтернеті. Інтернет-магазин «Prom.uа» en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу