dc.contributor.author |
Степикіна, Олена Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:16:16Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:16:16Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Степикіна О. С. Маркетингові дослідження в Інтернеті. Інтернет-магазин «Prom.uа» : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / О. С. Степикіна ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 20 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4448 |
|
dc.description.abstract |
Маркетингові дослідження в Інтернет середовищі мають на меті збирати, аналізувати та інтерпретувати дані про поведінку споживачів в Інтернеті з метою визначення ефективних стратегій маркетингу та реклами. Отже, маркетингові дослідження в Інтернет середовищі є важливим інструментом для розвитку бізнесу в онлайн-середовищі та досягнення успіху на цифровому ринку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження в Інтернеті. Інтернет-магазин «Prom.uа» |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |