Repository of
Kyiv National Linguistic University

Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки

Show simple item record

dc.contributor.author Сидоренко, Валерія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:18:06Z
dc.date.available 2023-07-03T14:18:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сидоренко В. О. Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / В. О. Сидоренко ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 23 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4449
dc.description.abstract Основною метою даної курсової роботи є вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки. Конкретні завдання дослідження включають: Аналіз ринкової ситуації відносно обраної торгової марки. 1. Визначення факторів, що впливають на ставлення споживачів до марки. 2. Вивчення сприйняття споживачами основних характеристик марки. 3. Аналіз конкурентної позиції обраної торгової марки. 4. Виявлення переваг та недоліків марки з точки зору споживачів. 5. Розробка рекомендацій щодо поліпшення ставлення споживачів до марки. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account