Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження комунікаційних звернень (на прикладі Молодіжного об’єднання «В Лапках»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русаков, Микита Андрійович
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:20:17Z
dc.date.available 2023-07-03T14:20:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Русаков М. А. Маркетингові дослідження комунікаційних звернень (на прикладі Молодіжного об’єднання «В Лапках») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / М. А. Русаков ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 27 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4450
dc.description.abstract Метою курсової роботи є вивчення теорії маркетингової політики комунікацій та її складових. Розглянути, як інструменти комунікації можуть працювати у синтезі та створювати інтегровану систему. Побачити демонстрацію застосування маркетингової політики комунікацій у громадській організації. Запропонувати покращення передачі повідомлень та представлення себе на ринку. Поставлена мета зумовлює необхідність вирішення наступних завдань: - проаналізувати сутність маркетингових комунікацій; - визначити складові маркетингових комунікацій; - узагальнення та зіставлення теорії на прикладі молодіжного об’єднання «В Лапках»; - аналіз використання маркетингових комунікацій «В Лапках»; - пропозиція покращення інтегрованості комунікацій за допомогою брендингу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові дослідження комунікаційних звернень (на прикладі Молодіжного об’єднання «В Лапках») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу