dc.contributor.author |
Русаков, Микита Андрійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:20:17Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:20:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Русаков М. А. Маркетингові дослідження комунікаційних звернень (на прикладі Молодіжного об’єднання «В Лапках») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / М. А. Русаков ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 27 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4450 |
|
dc.description.abstract |
Метою курсової роботи є вивчення теорії маркетингової політики комунікацій та її складових. Розглянути, як інструменти комунікації можуть працювати у синтезі та створювати інтегровану систему. Побачити демонстрацію застосування маркетингової політики комунікацій у громадській організації. Запропонувати покращення передачі повідомлень та представлення себе на ринку. Поставлена мета зумовлює необхідність вирішення наступних завдань: - проаналізувати сутність маркетингових комунікацій; - визначити складові маркетингових комунікацій; - узагальнення та зіставлення теорії на прикладі молодіжного об’єднання «В Лапках»;
- аналіз використання маркетингових комунікацій «В Лапках»; - пропозиція покращення інтегрованості комунікацій за допомогою брендингу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження комунікаційних звернень (на прикладі Молодіжного об’єднання «В Лапках») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |