dc.contributor.author |
Ришкова, Станіслава Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:21:38Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:21:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ришкова С. О. Процес і зміст етапів маркетингового дослідження (на прикладі «ПрАТ Київстар») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / С. О. Ришкова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 27 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4451 |
|
dc.description.abstract |
Мета та завдання курсової роботи. Вивчення процесу та змісту етапів маркетингових досліджень, розкрити теоретичні питання. Перегляд аналізу та планування. У даній роботі були розкриті важливі теоретичні основи з організації маркетингових досліджень, його плану та аналізу. Всі ці питання були переглянуті та проаналізовані на прикладі найбільшого мобільного оператора України ПрАТ «Київстар». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Процес і зміст етапів маркетингового дослідження (на прикладі «ПрАТ Київстар») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |