Repository of
Kyiv National Linguistic University

Процес і зміст етапів маркетингового дослідження (на прикладі «ПрАТ Київстар»)

Show simple item record

dc.contributor.author Ришкова, Станіслава Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:21:38Z
dc.date.available 2023-07-03T14:21:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ришкова С. О. Процес і зміст етапів маркетингового дослідження (на прикладі «ПрАТ Київстар») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / С. О. Ришкова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 27 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4451
dc.description.abstract Мета та завдання курсової роботи. Вивчення процесу та змісту етапів маркетингових досліджень, розкрити теоретичні питання. Перегляд аналізу та планування. У даній роботі були розкриті важливі теоретичні основи з організації маркетингових досліджень, його плану та аналізу. Всі ці питання були переглянуті та проаналізовані на прикладі найбільшого мобільного оператора України ПрАТ «Київстар». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Процес і зміст етапів маркетингового дослідження (на прикладі «ПрАТ Київстар») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account