Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Сегментування ринку одягу на прикладі загальної характеристики сегментування ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчук, Анастасія Олегівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:22:52Z
dc.date.available 2023-07-03T14:22:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравчук А. О. Сегментування ринку одягу на прикладі загальної характеристики сегментування ринку : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. О. Кравчук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 28 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4452
dc.description.abstract Мета та завдання курсової роботи. Визначити яким чином відбувається сегментація ринку, які основні методи сегментації використовуються на підприємствах. Ознайомитись з етапами та методами сегментації ринку одягу. Сегментація ринку це важливий етап для кожного підприємства. Для того щоб максимізувати свій маркетинговий бюджет, кожна компанія повинна визначити, чому ваші клієнти купують саме у вас, розділивши ваш ринок на підгрупи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Сегментування ринку одягу на прикладі загальної характеристики сегментування ринку en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу