dc.contributor.author |
Кравчук, Анастасія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:22:52Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:22:52Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кравчук А. О. Сегментування ринку одягу на прикладі загальної характеристики сегментування ринку : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / А. О. Кравчук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 28 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4452 |
|
dc.description.abstract |
Мета та завдання курсової роботи. Визначити яким чином відбувається сегментація ринку, які основні методи сегментації використовуються на підприємствах. Ознайомитись з етапами та методами сегментації ринку одягу. Сегментація ринку це важливий етап для кожного підприємства. Для того щоб максимізувати свій маркетинговий бюджет, кожна компанія повинна визначити, чому ваші клієнти купують саме у вас, розділивши ваш ринок на підгрупи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Сегментування ринку одягу на прикладі загальної характеристики сегментування ринку |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |