Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Експеримент і його роль у проведенні маркетингових досліджень (на прикладі «IKEA-ефект»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Однолько, Ксенія Олегівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:25:41Z
dc.date.available 2023-07-03T14:25:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Однолько К. О. Експеримент і його роль у проведенні маркетингових досліджень (на прикладі «IKEA-ефект») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження / К. О. Однолько ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4454
dc.description.abstract Метою моєї роботи розкриття сутності експерименту та його ролі в проведенні маркетингових дослідженнях. Експеримент – це вид маркетингового дослідження, спосіб одержання інформації шляхом безпосереднього втручання дослідника в перебіг побіг. За допомогою експерименту бажаючи маж можливість вносити змінні для дослідження реакцій ринку або системи. Цей вид дослідження допомагає отримати дані щодо станів ринку в більшому обсязі, проглянути нові шляхи розвитку та дізнатись результати кампанія ще до її запуску. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Експеримент і його роль у проведенні маркетингових досліджень (на прикладі «IKEA-ефект») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу