dc.contributor.author |
Однолько, Ксенія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:25:41Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:25:41Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Однолько К. О. Експеримент і його роль у проведенні маркетингових досліджень (на прикладі «IKEA-ефект») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження / К. О. Однолько ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4454 |
|
dc.description.abstract |
Метою моєї роботи розкриття сутності експерименту та його ролі в проведенні маркетингових дослідженнях. Експеримент – це вид маркетингового дослідження, спосіб одержання інформації шляхом безпосереднього втручання дослідника в перебіг побіг. За допомогою експерименту бажаючи маж можливість вносити змінні для дослідження реакцій ринку або системи. Цей вид дослідження допомагає отримати дані щодо станів ринку в більшому обсязі, проглянути нові шляхи розвитку та дізнатись результати кампанія ще до її запуску. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Експеримент і його роль у проведенні маркетингових досліджень (на прикладі «IKEA-ефект») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |