dc.contributor.author |
Живолуп, Каріна Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:27:02Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:27:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Живолуп К. В. Маркетингові дослідження мерчандайзингу підприємства торгівлі (на прикладі ТОВ «Фора») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / К. В. Живолуп ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4455 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення ефективних методів мерчандайзингу та їх впливу на продажі в роздрібній компанії. Для досягнення мети в цій роботі використовуються різні методи дослідження, включаючи аналіз літератури, опитування споживачів і спостереження за поведінкою покупців у магазині. Особливу увагу приділено оцінці ефективності застосовуваних мерчандайзингових рішень та їх впливу на покупців. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Маркетингові дослідження мерчандайзингу підприємства торгівлі (на прикладі ТОВ «Фора») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |