Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові дослідження мерчандайзингу підприємства торгівлі (на прикладі ТОВ «Фора»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Живолуп, Каріна Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:27:02Z
dc.date.available 2023-07-03T14:27:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Живолуп К. В. Маркетингові дослідження мерчандайзингу підприємства торгівлі (на прикладі ТОВ «Фора») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / К. В. Живолуп ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 30 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4455
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення ефективних методів мерчандайзингу та їх впливу на продажі в роздрібній компанії. Для досягнення мети в цій роботі використовуються різні методи дослідження, включаючи аналіз літератури, опитування споживачів і спостереження за поведінкою покупців у магазині. Особливу увагу приділено оцінці ефективності застосовуваних мерчандайзингових рішень та їх впливу на покупців. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові дослідження мерчандайзингу підприємства торгівлі (на прикладі ТОВ «Фора») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу