Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розкриття секретів успіху бренду Тесла Моторс: аналіз сприйняття та позиціонування на ринку (на прикладі компанії «Тесла Моторс»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дідик, Влада Юріївна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:28:48Z
dc.date.available 2023-07-03T14:28:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дідик В. Ю. Розкриття секретів успіху бренду Тесла Моторс: аналіз сприйняття та позиціонування на ринку (на прикладі компанії «Тесла Моторс») : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / В. Ю. Дідик ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 31 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4456
dc.description.abstract Метою даної курсової роботи є розкриття секретів успіху бренду Tesla Motors, аналіз сприйняття та позиціонування на ринку. Для досягнення цієї мети були сформульовані наступні завдання: 1. Визначити поняття "позиціонування на ринку" та його особливості. 2. Проаналізувати методи позиціонування на ринку та їх застосування в компанії Tesla Motors. 3. Визначити поняття "бренд" та основні характеристики бренду Tesla Motors. 4. Проаналізувати методи аналізу бренду та їх застосування в компанії Tesla Motors.5. Дослідити історію та стратегію розвитку компанії Tesla Motors. 6. Визначити ключових конкурентів компанії Tesla Motors. 7. Проаналізувати ринкову долю компанії Tesla Motors. 8. Дослідити потенційні загрози та можливості для компанії Tesla Motors. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Розкриття секретів успіху бренду Тесла Моторс: аналіз сприйняття та позиціонування на ринку (на прикладі компанії «Тесла Моторс») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу