Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові аспекти діяльності неприбуткових організацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богословська, Поліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:31:22Z
dc.date.available 2023-07-03T14:31:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Богословська П. С. Маркетингові аспекти діяльності неприбуткових організацій : курсова робота з курсу «Маркетингові дослідження» / П. С. Богословська ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 32 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4458
dc.description.abstract Метою дослідження курсової роботи є розкриття принципів роботи неприбуткових організацій та рекомендації щодо їх розвитку. У роботі розглядаються маркетингові аспекти діяльності неприбуткових організацій, поняття «некомерційне підприємство», класифікації методів управління, сучасні практики застосування різних методів управління. Дослідження ведеться на прикладі благодійної організації «Благодійний фонд Сергія Притули». Аналізується характеристика організації, проєкти фонду, фінансова звітність. У роботі розбираються досягнення Фонду, основні напрямки діяльності, робота сайту, а також рекомендації щодо підвищення ефективності роботи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Маркетингові аспекти діяльності неприбуткових організацій en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу