Repository of
Kyiv National Linguistic University

Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG»)

Show simple item record

dc.contributor.author Пелих, Валентина Русланівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:33:01Z
dc.date.available 2023-07-03T14:33:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пелих В. Р. Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG») : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / В. Р. Пелих ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4459
dc.description.abstract Мета: Дослідити теоретичні та практичні аспекти аналізу маркетингових досліджень. Розглянути які в світі існують методи проведення маркетингових досліджень. Розглянути характеристики та різні методи досліджень на прикладі «Volkswagen AG». Визначити чи присутні недоліки та визначити напрямки до вдосконалення їх на підприємстві «Volkswagen AG». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account