Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пелих, Валентина Русланівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T14:33:01Z
dc.date.available 2023-07-03T14:33:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пелих В. Р. Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG») : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / В. Р. Пелих ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4459
dc.description.abstract Мета: Дослідити теоретичні та практичні аспекти аналізу маркетингових досліджень. Розглянути які в світі існують методи проведення маркетингових досліджень. Розглянути характеристики та різні методи досліджень на прикладі «Volkswagen AG». Визначити чи присутні недоліки та визначити напрямки до вдосконалення їх на підприємстві «Volkswagen AG». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу