dc.contributor.author |
Пелих, Валентина Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-03T14:33:01Z |
|
dc.date.available |
2023-07-03T14:33:01Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пелих В. Р. Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG») : курсова робота з курсу "Маркетингові дослідження" / В. Р. Пелих ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4459 |
|
dc.description.abstract |
Мета: Дослідити теоретичні та практичні аспекти аналізу маркетингових досліджень. Розглянути які в світі існують методи проведення маркетингових досліджень. Розглянути характеристики та різні методи досліджень на прикладі «Volkswagen AG». Визначити чи присутні недоліки та визначити напрямки до вдосконалення їх на підприємстві «Volkswagen AG». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Методи маркетингових досліджень і особливості використання (на прикладі «Volkswagen AG») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |