Repository of
Kyiv National Linguistic University

Гіпербола як засіб творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Федоренко, Єлизавета Максимівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T15:18:25Z
dc.date.available 2023-07-03T15:18:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Федоренко Є. М. Гіпербола як засіб творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами = L'hyperbole comme moyen de la creation des mondes possibles dans le discours de la publicité de masse : курсова робота з лінгвістики / Є. М. Федоренко ; наук. кер. Н. Є. Лисенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К.. 2023. - 39 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4479
dc.description.abstract Подана курсова робота присвячена вивченню феномена гіперболи як одного із засобів творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами. Актуальність теми роботи зумовлена загальною спрямованістю сучасних лінгвістичних студій на вивчення мовних та мовленнєвих феноменів, зокрема тих, які відображають зв’язок мови та мислення. Новим є застосування теорії семантики можливих світів до дослідження рекламного дискурсу. Дослідження проведено на матеріалі зразків франкомовного рекламного дискурсу, дібраних з інтернет-джерел, зокрема франкомовних видань: Elle, le Figaro, Marie Claire. Для досягнення окресленої мети було вирішено ряд завдань: висвітлено теоретичні основи вивчення феномену гіперболи як засобу творення можливих світів у сучасному франкомовному дискурсі масової реклами, виокремлено мовні засоби гіперболізації, що мають світотвірний потенціал у рекламному дискурсі, окреслено можливі світи, сформовані засобами гіперболи у франкомовному дискурсі масової реклами. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.subject гіпербола en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject можливі світи en_US
dc.subject лексико-семантичні засоби en_US
dc.subject граматичні засоби en_US
dc.title Гіпербола як засіб творення можливих світів у франкомовному дискурсі масової реклами en_US
dc.title.alternative L'hyperbole comme moyen de la creation des mondes possibles dans le discours de la publicité de masse en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account