Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Система маркетингових досліджень (на прикладі компанії «ADIDAS»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринчук, Іван Андрійович
dc.date.accessioned 2023-07-05T12:52:07Z
dc.date.available 2023-07-05T12:52:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гринчук І. А. Система маркетингових досліджень» (на прикладі компанії «ADIDAS») : курсова робота / І. А. Гринчук ; наук. кер. Ю. В. Усенко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 28 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4511
dc.description.abstract Метою курсової роботи є дослідження організації маркетингового дослідження компанії «ADIDAS», визначення пропозицій щодо покращення системи маркетингового дослідження компанії «ADIDAS». Для досягнення мети були поставлені такі завдання: - визначити економічну сутність та завдання маркетингових досліджень; - визначити види та роль маркетингових досліджень, як основи визначення маркетингових стратегій; - визначити етапи організації та проведення маркетингових досліджень в сучасних умовах; - дослідити фінансово-господарську характеристику діяльності компанії «ADIDAS»; - оцінити ефективність використання результатів маркетингових досліджень в компанії «ADIDAS»; - обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових досліджень підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Система маркетингових досліджень (на прикладі компанії «ADIDAS») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу