dc.contributor.author |
Музальова, Анна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-15T15:55:31Z |
|
dc.date.available |
2023-07-15T15:55:31Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Музальова А. О. Вербальні та невербальні засоби впливу соціальної реклами = Verbal and non-verbal means of influence of social advertising : курсова робота / А. О. Музальова ; наук. кер. Д. І. Терехова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 34 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4831 |
|
dc.description.abstract |
Мета курсової роботи – комплексне та системне виявлення та опис вербальних та
невербальних елементів мовлення та лінгвостилістичні особливості їх відтворення. Практична значимість полягає в аналізі стилістичних особливостей перекладу з англійської на українську на матеріалі соціальної реклами, а також у розвитку ефективних комунікативних стратегій у соціальній рекламі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
переклад |
en_US |
dc.subject |
переклад з англійської мови |
en_US |
dc.subject |
соціальне середовище |
en_US |
dc.subject |
соціальна реклама |
en_US |
dc.title |
Вербальні та невербальні засоби впливу соціальної реклами |
en_US |
dc.title.alternative |
Verbal and non-verbal means of influence of social advertising |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |