Repository of
Kyiv National Linguistic University

Вербальні та невербальні засоби впливу соціальної реклами

Show simple item record

dc.contributor.author Музальова, Анна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-07-15T15:55:31Z
dc.date.available 2023-07-15T15:55:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Музальова А. О. Вербальні та невербальні засоби впливу соціальної реклами = Verbal and non-verbal means of influence of social advertising : курсова робота / А. О. Музальова ; наук. кер. Д. І. Терехова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 34 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4831
dc.description.abstract Мета курсової роботи – комплексне та системне виявлення та опис вербальних та невербальних елементів мовлення та лінгвостилістичні особливості їх відтворення. Практична значимість полягає в аналізі стилістичних особливостей перекладу з англійської на українську на матеріалі соціальної реклами, а також у розвитку ефективних комунікативних стратегій у соціальній рекламі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject переклад en_US
dc.subject переклад з англійської мови en_US
dc.subject соціальне середовище en_US
dc.subject соціальна реклама en_US
dc.title Вербальні та невербальні засоби впливу соціальної реклами en_US
dc.title.alternative Verbal and non-verbal means of influence of social advertising en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account