dc.contributor.author |
Попова, Анастасія Борисівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-16T16:20:37Z |
|
dc.date.available |
2023-07-16T16:20:37Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Попова А. Б. Специфіка розробки маркетингового плану в структурі бізнес-плану (на прикладі компанії «Rolex») : курсова робота / А. Б. Попова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 40 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4842 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є виокремлення та аналіз основних етапів маркетингового планування, як складової бізнес-плану, та визначення ролі планування для підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства. Завдання дослідження є проведення ситуаційного дослідження компанії “Rolex” та виокремлення процесу маркетингового планування. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Специфіка розробки маркетингового плану в структурі бізнес-плану (на прикладі компанії «Rolex») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |