Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Специфіка розробки маркетингового плану в структурі бізнес-плану (на прикладі компанії «Rolex»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попова, Анастасія Борисівна
dc.date.accessioned 2023-07-16T16:20:37Z
dc.date.available 2023-07-16T16:20:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Попова А. Б. Специфіка розробки маркетингового плану в структурі бізнес-плану (на прикладі компанії «Rolex») : курсова робота / А. Б. Попова ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 40 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4842
dc.description.abstract Метою дослідження є виокремлення та аналіз основних етапів маркетингового планування, як складової бізнес-плану, та визначення ролі планування для підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства. Завдання дослідження є проведення ситуаційного дослідження компанії “Rolex” та виокремлення процесу маркетингового планування. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Специфіка розробки маркетингового плану в структурі бізнес-плану (на прикладі компанії «Rolex») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу