Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Прагматична спрямованість італомовного рекламного тексту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юшин, Антон Олегович
dc.date.accessioned 2023-07-17T20:16:17Z
dc.date.available 2023-07-17T20:16:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Юшин А. О. Прагматична спрямованість італомовного рекламного тексту : курсова робота з філології / А. О. Юшин ; наук. кер. Н. Г. Філоненко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 33 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4844
dc.description.abstract Метою дослідження є дослідження теоретичних основ прагматичної спрямованості італомовних рекламних текстів, а також аналіз ефективності таких текстів на практиці. Крім того, метою є виявлення лінгвопрагматичних особливостей італомовних рекламних текстів з прагматичною спрямованістю та розробка рекомендацій щодо їх створення. Окремою метою є визначення того, наскільки ефективною є прагматична спрямованість у створенні італомовних рекламних текстів та розробка рекомендацій для практичного застосування. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Прагматична спрямованість італомовного рекламного тексту en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу