Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жога, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-18T11:39:44Z
dc.date.available 2023-07-18T11:39:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жога А. С. Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами : курсова робота / А. С. Жога ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 26 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4866
dc.description.abstract Мета дослідження – з’ясування стислістичних особливостей англійської та української реклами. Актуальність дослідження зумовлена тим, що аспект дослідження стилістичних фігур англійської та української реклами є мало дослідженим і тому їх системний опис і порівняння є необхідними. У XXI столітті реклама стала важливою частиною нашого суспільства. Оголошення призначені для спілкування з людьми, але мова в рекламі часто недостатньо лаконічна. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна традиція en_US
dc.subject стилістика en_US
dc.subject переклад з англійської на українську мову en_US
dc.title Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу