dc.contributor.author |
Жога, Анастасія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-18T11:39:44Z |
|
dc.date.available |
2023-07-18T11:39:44Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Жога А. С. Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами : курсова робота / А. С. Жога ; наук. кер. Н. П. Ізотова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 26 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4866 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження – з’ясування стислістичних особливостей англійської та української реклами. Актуальність дослідження зумовлена тим, що аспект дослідження стилістичних фігур англійської та української реклами є мало дослідженим і тому їх системний опис і порівняння є необхідними. У XXI столітті реклама стала важливою частиною нашого суспільства. Оголошення призначені для спілкування з людьми, але мова в рекламі часто недостатньо лаконічна. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламна традиція |
en_US |
dc.subject |
стилістика |
en_US |
dc.subject |
переклад з англійської на українську мову |
en_US |
dc.title |
Стилістичні відмінності англо-американської та української реклами |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |