dc.contributor.author |
Соломко, Вероніка Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-19T13:36:34Z |
|
dc.date.available |
2023-07-19T13:36:34Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Соломко В. С. Гіпербола у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект = Hyperbole dans le discours publicitaire français contemporain: aspect sémantico-pragmatique : курсова робота з лінгвістики / В. С. Соломко ; наук. кер. Н. Л. Дяченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 66 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4921 |
|
dc.description.abstract |
Курсову роботу присвячено дослідженню семантико-прагматичного аспекта гіперболи у сучасному французькому рекламному дискурсі. У сучасному світі реклама – це потужна галузь промисловості та продукт її діяльності, спрямований на забезпечення потенційного адресата рекламного повідомлення інформацією про товари чи послуги з метою їхньої популяризації. Потреба суспільства в осмисленні та концептуалізації реклами проявляється у різноманітності дискурсів, у яких здійснюється звернення до цього феномену. Реклама є предметом безлічі дискусій науковців, лінгвістів, діячів культури та фахівців у галузі піару. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
рекламний дискурс |
en_US |
dc.subject |
афіша |
en_US |
dc.subject |
слоган |
en_US |
dc.subject |
гіпербола |
en_US |
dc.subject |
семантика |
en_US |
dc.subject |
прагматика |
en_US |
dc.subject |
стилістичні засоби |
en_US |
dc.subject |
французькі медіа |
en_US |
dc.subject |
анонси |
en_US |
dc.title |
Гіпербола у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект |
en_US |
dc.title.alternative |
Hyperbole dans le discours publicitaire français contemporain: aspect sémantico-pragmatique |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |