Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Гіпербола у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соломко, Вероніка Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-07-19T13:36:34Z
dc.date.available 2023-07-19T13:36:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Соломко В. С. Гіпербола у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект = Hyperbole dans le discours publicitaire français contemporain: aspect sémantico-pragmatique : курсова робота з лінгвістики / В. С. Соломко ; наук. кер. Н. Л. Дяченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4921
dc.description.abstract Курсову роботу присвячено дослідженню семантико-прагматичного аспекта гіперболи у сучасному французькому рекламному дискурсі. У сучасному світі реклама – це потужна галузь промисловості та продукт її діяльності, спрямований на забезпечення потенційного адресата рекламного повідомлення інформацією про товари чи послуги з метою їхньої популяризації. Потреба суспільства в осмисленні та концептуалізації реклами проявляється у різноманітності дискурсів, у яких здійснюється звернення до цього феномену. Реклама є предметом безлічі дискусій науковців, лінгвістів, діячів культури та фахівців у галузі піару. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.subject рекламний дискурс en_US
dc.subject афіша en_US
dc.subject слоган en_US
dc.subject гіпербола en_US
dc.subject семантика en_US
dc.subject прагматика en_US
dc.subject стилістичні засоби en_US
dc.subject французькі медіа en_US
dc.subject анонси en_US
dc.title Гіпербола у сучасному французькому рекламному дискурсі: семантико-прагматичний аспект en_US
dc.title.alternative Hyperbole dans le discours publicitaire français contemporain: aspect sémantico-pragmatique en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу