dc.contributor.author |
Жигальська, Дар’я Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-19T13:45:21Z |
|
dc.date.available |
2023-07-19T13:45:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Жигальська Д. А. Використання мовних ігор для формування англомовної лексичної компетентності учнів 1 класу : курсова робота з методики навчання англійської мови / Д. А. Жигальська ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 52 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4925 |
|
dc.description.abstract |
Мета нашого дослідження – обґрунтування ефективності використання мовних ігор для формування англомовної ЛК учнів 1 класу. Для досягнення поставленої мети необхідним є виконання наступних завдань: - визначити вимоги для формування англомовної ЛК учнів початкової школи, уточнити цілі і зміст формування англомовної ЛК учнів початкової школи; - охарактеризувати вікові психологічні особливості учнів 1 класу; - обґрунтувати психологічну і методичну доцільність
використання мовних ігор у навчанні англомовної лексики молодших школярів;
- описати ігровий підхід до навчання лексичного матеріалу за підручником Quick Minds 1; - проаналізувати педагогічний досвід вчителів англійської мови школи № 85 м. Києва та студентів-практикантів Київського національного лінгвістичного університету з використання мовних ігор для навчання лексичного матеріалу на уроках та позакласних заходах з англійської мови; - укласти атлас лексичних ігор для формування англомовної ЛК учнів 1 класу; - здійснити пробне навчання та описати його результати. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
language games |
en_US |
dc.subject |
English lexical competence |
en_US |
dc.subject |
primary school students |
en_US |
dc.subject |
psychological features |
en_US |
dc.subject |
game approach |
en_US |
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.subject |
vocabulary |
en_US |
dc.subject |
atlas of lexical games |
en_US |
dc.subject |
мовні ігри |
en_US |
dc.subject |
англомовна лексична компетентність |
en_US |
dc.subject |
учні початкової школи |
en_US |
dc.subject |
психологічні особливості |
en_US |
dc.subject |
ігровий підхід |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
словниковий запас |
en_US |
dc.subject |
атлас лексичних ігор |
en_US |
dc.title |
Використання мовних ігор для формування англомовної лексичної компетентності учнів 1 класу |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |