Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Загребіна, Катерина Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-20T11:39:42Z | |
dc.date.available | 2023-07-20T11:39:42Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Загребіна К. А. Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів шостого класу в процесі оволодіння лексичним матеріалом (англійської мови) : курсова робота з методики навчання англійської мови / К. А. Загребіна ; наук. кер. О. М. Устименко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 50 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/4943 | |
dc.description.abstract | Мета нашого дослідження – розроблення методики формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності учнів 6 класу в процесі оволодіння лексичним матеріалом. Завдання дослідження такі: - охарактеризувати психологічні та вікові особливості учнів старшої школи та їх вплив на процес навчання; - визначити сутність, основні засоби та принципи формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності учнів; - з’ясувати роль і місце лексичного матеріалу у процесі формування компетентності; - вивчити та узагальнити педагогічний досвід вчителів оволодіння лексикою у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів; - підібрати і розробити вправи для формування англомовної лінгвосоціокультурної компетентності учнів 6 класу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | Формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів шостого класу в процесі оволодіння лексичним матеріалом (англійської мови) | en_US |
dc.type | Other | en_US |