dc.contributor.author |
Носон, Аліна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-27T19:39:02Z |
|
dc.date.available |
2023-07-27T19:39:02Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Носон А. М. Організація інклюзивного навчання школярів з особливими потребами у сучасній шкільній практиці : курсова робота з педагогіки / А. М. Носон ; наук. кер. О. С. Волярська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 37 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5030 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є створення умов для особистісного розвитку, творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливостями фізичного та розумового розвитку. Цілі дослідження: 1. Теоретичний аналіз теоретичних засад інклюзивної освіти як складової нової української школи. 2. Спирання на світовий досвід впровадження інклюзивної освіти. 3. Порівняти інклюзивне навчання та інклюзивне навчання школярів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
inclusive education |
en_US |
dc.subject |
adaptation and modification |
en_US |
dc.subject |
inclusive class |
en_US |
dc.subject |
children with special needs |
en_US |
dc.subject |
differentiated teaching |
en_US |
dc.subject |
inclusive education |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
адаптація та модифікація |
en_US |
dc.subject |
інклюзивний клас |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
en_US |
dc.subject |
диференційоване викладання |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.title |
Організація інклюзивного навчання школярів з особливими потребами у сучасній шкільній практиці |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |