dc.contributor.author |
Горобець, Анастасія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-07-27T19:43:35Z |
|
dc.date.available |
2023-07-27T19:43:35Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Горобець А. В. Психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови дітей середнього шкільного віку : курсова робота з методики навчання англійської мови / А. В. Горобець ; наук. кер. Ю. В. Кузьменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5034 |
|
dc.description.abstract |
У даній роботі були визначені психолого-педагогічні особливості учнів основної школи та їх вплив на вивчення англійської мови. Ми приділили особливу увагу значенню комунікативних навичок на цьому етапі навчання англійської мови (основна школа). Робота надає приклади вправ з діалогічного мовлення, які сприяють покращенню комунікативних навичок учнів. Ці вправи розроблені з метою
активного залучення учнів до спілкування, розвитку навичок слухання, висловлювання власних думок та взаєморозуміння. Ця робота наголошує на важливості розуміння психолого-педагогічних особливостей учнів середнього шкільного віку для успішного вивчення англійської мови. Вона пропонує практичні рекомендації та вправи для навчання діалогічного мовлення, які сприяють розвитку комунікативних навичок учнів та підтримують їх мотивацію та зацікавленість у навчанні. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови дітей середнього шкільного віку |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |