Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови дітей середнього шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горобець, Анастасія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-27T19:43:35Z
dc.date.available 2023-07-27T19:43:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Горобець А. В. Психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови дітей середнього шкільного віку : курсова робота з методики навчання англійської мови / А. В. Горобець ; наук. кер. Ю. В. Кузьменко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 29 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5034
dc.description.abstract У даній роботі були визначені психолого-педагогічні особливості учнів основної школи та їх вплив на вивчення англійської мови. Ми приділили особливу увагу значенню комунікативних навичок на цьому етапі навчання англійської мови (основна школа). Робота надає приклади вправ з діалогічного мовлення, які сприяють покращенню комунікативних навичок учнів. Ці вправи розроблені з метою активного залучення учнів до спілкування, розвитку навичок слухання, висловлювання власних думок та взаєморозуміння. Ця робота наголошує на важливості розуміння психолого-педагогічних особливостей учнів середнього шкільного віку для успішного вивчення англійської мови. Вона пропонує практичні рекомендації та вправи для навчання діалогічного мовлення, які сприяють розвитку комунікативних навичок учнів та підтримують їх мотивацію та зацікавленість у навчанні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Психолого-педагогічні особливості навчання іноземної мови дітей середнього шкільного віку en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу