Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Антонюк, Марія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-30T08:39:37Z | |
dc.date.available | 2023-07-30T08:39:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Антонюк М. В. Методика формування німецькомовної компетентності в техніці читання учнів 2 класу у закладах загальної середньої освіти : курсова робота з методики навчання німецької мови / М. В. Антонюк ; наук. кер. Л. Я. Зєня ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2023. - 36 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5052 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність методики формування компетентності у техніці читання німецькою мовою учнів 2 класу. Зважаючи на поставлену мети необхідно було вирішити такі завдання: 1) проаналізувати наукову психолого-педагогічну та методичну літературу з проблеми дослідження; 2) узагальнити досвід навчання техніки читання у 2 класі у ЗЗСО під час виробничої педагогічної практики; 3) проаналізувати складові НМК з німецької мови для 2 класу для визначення їх спрямованості на формування компетентності в техніці читання; 4) розглянути вікові і психологічні особливості молодших школярів як суб’єктів навчання; 5) обґрунтувати та розробити методику формування компетентності у техніці читання німецькою мовою в учнів 2 класу і розробити відповідні вправи; 6) провести дослідне навчання у 2 класі з метою перевірки ефективності запропонованої методики. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | Методика формування німецькомовної компетентності в техніці читання учнів 2 класу у закладах загальної середньої освіти | en_US |
dc.type | Other | en_US |