dc.contributor.author |
Зінченко, Віктор Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-27T11:54:05Z |
|
dc.date.available |
2023-09-27T11:54:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Зінченко В. А. Нові стандарти турсервісу як фактор євроінтеграції України / В. А. Зінченко // Вісник КНЛУ. Сер. Історія, економіка, філософія. – 2020. – №. 25. - С. 93-103 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5259 |
|
dc.description.abstract |
У статті аналізується один із ключових факторів туристичних послуг, яким є якість
обслуговування. Дане питання має особливу актуалізацію у зв’язку з процесом спрямування туристичної індустрії до світових стандартів, що в свою чергу є складовою частиною загальних євроінтеграційних процесів України, особливо з урахуванням надання їй статусу країни-кандидатана входження до ЄС. Вочевидь доводиться, що саме туризм став чи не найпершим етапом європейського рівня стандартів отримання послуг нашими співвітчизниками.
− Новизна дослідження -систематизації основних періодів розвитку якості послуг в умовах незалежної України і нових економічних відносинах, що стали можливими в періоді після 1991 року;
− формування характеристики сучасних трендів у сфері туризму і ключових понять якості, їх співвідношення із світовими стандартами;
− проведення аналізу шляхів збереження якості туристичних послуг у зв’язку з
обмежувальними наслідками, викликаними всесвітньою пандемією коронавірусу і військовим станом. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вид. центр КНЛУ |
en_US |
dc.subject |
якість |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
євроінтеграція |
en_US |
dc.subject |
стандарти |
en_US |
dc.subject |
послуга |
en_US |
dc.subject |
тренди |
en_US |
dc.subject |
quality |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.subject |
European integration |
en_US |
dc.title |
Нові стандарти турсервісу як фактор євроінтеграції України |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |