Repository of
Kyiv National Linguistic University

Теорії міжнародної торгівлі в сучасному туристичному бізнесі

Show simple item record

dc.contributor.author Кучай, Оксана Василівна
dc.date.accessioned 2023-09-27T12:57:29Z
dc.date.available 2023-09-27T12:57:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Кучай О. В. Теорії міжнародної торгівлі в сучасному туристичному бізнесі / О. В. Кучай // Вісник КНЛУ. Сер. Історія, економіка, філософія. – 2020. – №. 25. - С. 40-55 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5263
dc.description.abstract формуванні світового валового продукту. Висвітлено сучасні тенденції розвитку світового ринку послуг і визначено місце міжнародного туризму як пріоритетної сфери економіки багатьох країн, що забезпечує левову частку сукупного національного доходу держав, стає напрямом міжнародної спеціалізації, сприяє всебічному сталому економічному розвитку, соціальному залученню, зростанню зайнятості та подоланню бідності, ефективному використанню ресурсів, охороні навколишнього середовища, розвитку міжкультурних комунікацій, збереженню миру та безпеки як важливих компонент суспільної взаємодії світового масштабу. Розглянуто та систематизовано теорії міжнародної торгівлі з позиції пропозиції та позиції попиту. Виявлено, що порівняльні переваги, які визначають напрями зовнішньої торгівлі виникають через експорт надлишкових факторів та імпорт дефіцитних факторів виробництва. Доведено, що всупереч теорії співвідношення факторів виробництва, не тільки відмінності, але й подібність між країнами може бути передумовою для торгівлі. Проаналізовано теорію подібності країн, яка стверджує, що, розробивши нову продукцію у відповідь на знайдену ринкову потребу на внутрішньому ринку, виробник потім звертається до ринків, котрі найподібніші до ринків його країни. Встановлено, що ця теорія пояснює міжнародну торгівлю переважно з боку попиту, а не пропозиції. Узагальнено, що теорії міжнародної торгівлі є основою при статистичному спостереженні торгівлі та дають змогу виявити ключові показники її вимірювання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вид. центр КНЛУ en_US
dc.subject теорії міжнародної торгівлі en_US
dc.subject міжнародний туризм en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject theorys international trade en_US
dc.subject international tourism en_US
dc.subject tourism services market en_US
dc.title Теорії міжнародної торгівлі в сучасному туристичному бізнесі en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account