Repository of
Kyiv National Linguistic University

Туристичний імідж та брендинг країни: теоретичні та практичні аспекти

Show simple item record

dc.contributor.author Кучерява, Ганна
dc.date.accessioned 2023-09-27T15:19:21Z
dc.date.available 2023-09-27T15:19:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кучерява Г. Tourist image and branding of the country: theoretical and practical aspects = Туристичний імідж та брендинг країни : теоретичні та практичні аспекти / Г. Кучерява // Modern tourism : global challanges and civilizing values : series of monographs. - Katowice : Publishing House of University of Technology, 2022. - С. 261-277 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5269
dc.description.abstract Туризм відіграє важливу соціальну роль, що полягає у створенні робочих місць, підвищенні добробуту працівників туристичної сфери, відновленні працездатності та широкому залученні населення у систему відпочинку. Це стає можливим завдяки високому рівню конкурентоздатності рентабельності туристичної діяльності, що в свою чергу залежить від формування відповідного туристичного іміджу країни. Туристичний брендинг є невід'ємною складовою територіального маркетингу, від ефективної реалізації якого залежить образ країни, її позиціонування за кордоном, а відтак і туристична привабливість. en_US
dc.subject туризм en_US
dc.subject туристична сфера en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.title Туристичний імідж та брендинг країни: теоретичні та практичні аспекти en_US
dc.title.alternative Tourist image and branding of the country: theoretical and practical aspects en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account