dc.contributor.author |
Кучерява, Ганна |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-27T15:19:21Z |
|
dc.date.available |
2023-09-27T15:19:21Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кучерява Г. Tourist image and branding of the country: theoretical and practical aspects = Туристичний імідж та брендинг країни : теоретичні та практичні аспекти / Г. Кучерява // Modern tourism : global challanges and civilizing values : series of monographs. - Katowice : Publishing House of University of Technology, 2022. - С. 261-277 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5269 |
|
dc.description.abstract |
Туризм відіграє важливу соціальну роль, що полягає у створенні робочих місць, підвищенні добробуту працівників туристичної сфери, відновленні працездатності та широкому залученні населення у систему відпочинку. Це стає можливим завдяки високому рівню конкурентоздатності рентабельності туристичної діяльності, що в свою чергу залежить від формування відповідного туристичного іміджу країни. Туристичний брендинг є невід'ємною складовою територіального маркетингу, від ефективної реалізації якого залежить образ країни, її позиціонування за кордоном, а відтак і туристична привабливість. |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
туристична сфера |
en_US |
dc.subject |
брендинг |
en_US |
dc.title |
Туристичний імідж та брендинг країни: теоретичні та практичні аспекти |
en_US |
dc.title.alternative |
Tourist image and branding of the country: theoretical and practical aspects |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |