Repository of
Kyiv National Linguistic University

Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Хоменко, Олександр
dc.date.accessioned 2023-09-29T19:31:02Z
dc.date.available 2023-09-29T19:31:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Хоменко О. Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні = Basic principles of professoinal linguodidactics as an independent branch of pedagogical science in Ukraine / О. Хоменко // KELM (Knowledge, Education, Law, Management). – 2020. – № 7(35). – С. 20 - 24 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5286
dc.description.abstract Актуальність статті зумовлюється необхідністю розроблення теоретико-методологічного підґрунтя вітчизняної професійної лінгводидактики на основі міждисциплінарної інтеграції. Мета статті – представити й обґрунтувати основні принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики як інструменту реалізації інноваційних педагогічних ідей у сфері професійної іншомовної підготовки. Для досягнення мети дослідження застосовувався комплекс методів, зокрема: аналіз, узагальнення, а також конкретизація і систематизація теоретичних знань. Аналізуються підходи до визначення номенклатури принципів та розкриття їхнього змісту. Акцентується необхідність урахування психолого-педагогічних закономірностей пізнавальної діяльності, конкретних цілей і умов реалізації професійної іншомовної підготовки, освітній простір вищого навчального закладу тощо. Наголошується, що принципи професійної лінгводидактики повинні бути релевантними сучасним умовам і особливостям навчального процесу взагалі та процесу професійно орієнтованої іншомовної підготовки у вищій школі України зокрема; стратегічній меті такої підготовки – формуванню професійної мовної особистості. Зазначається, що представлені принципи сучасної вітчизняної професійної лінгводидактики відображають курс на якісне оновлення професійно орієнтованої іншомовної підготовки майбутніх фахівців, які б кваліфікаційно відповідали світовим стандартам; на проголошення професійно орієнтованої іншомовної підготовки рівноправною та рівноцінною складовою частиною професійної підготовки фахівців. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 7(35)
dc.subject іншомовна підготовка en_US
dc.subject професійна лінгводидактика en_US
dc.subject класифікація принципів en_US
dc.subject підходи en_US
dc.subject professional linguodidactics en_US
dc.subject classification of principles en_US
dc.subject approaches en_US
dc.subject foreign language training en_US
dc.title Основні принципи професійної лінгводидактики як самостійної галузі педагогічної науки в Україні en_US
dc.title.alternative Basic principles of professoinal linguodidactics as an independent branch of pedagogical science in Ukraine en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account