Перегляд Маркетинг і реклама за датою

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Бондарчук, Владислава Віталіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження: теоретично обґрунтувати інформаційне забезпечення в системі маркетингу. Під час написання курсової роботи було застосовано огляд літератури щодо теоретичних підходів до інформаційного забезпечення в ...
  • Драч, Марина Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Метою даної курсової роботи є аналіз методів та інструментів маркетингових досліджень в інтернет середовищі, а також оцінка їх ефективності у зборі та аналізі маркетингової інформації. У курсовій роботі використані такі ...
  • Стецюк, Аліна Юріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Курсова робота присвячена дослідженню конкурентного середовища на конкретному ринку, а саме ринку маркетплейсів в Україні. Мета її полягає в аналізі цього ринку для з'ясування його впливу на економіку країни та визначення ...
  • Чилібійська, Анастасія Дмитрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність теми даної курсової роботи полягає в необхідності розуміння того, яким чином рекламні кампанії впливають на споживчу поведінку. Особливо важливо це для брендів, які знаходяться в висококонкурентному середовищі, ...
  • Удінцева, Дарина Юріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Актуальність теми зумовлена необхідністю для бізнесу орієнтуватися у складній взаємодії факторів, включаючи тиск з боку конкурентів, технологічні інновації та соціокультурні тенденції, щоб ефективно залучати та утримувати ...
  • Чебоненко, Марія Олексіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Курсова робота підкреслює значення маркетингових досліджень у прийнятті обґрунтованих стратегічних рішень та адаптації компанії до швидко змінних умов ринку. Рекомендації, розроблені на основі аналізу, надають Versace ...