Repository of
Kyiv National Linguistic University

Цінова політика підприємства (на прикладі компанії Київхліб)

Show simple item record

dc.contributor.author Олейнікова, Катерина Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-06-03T12:51:18Z
dc.date.available 2024-06-03T12:51:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Олейнікова К. В. Цінова політика підприємства (на прикладі компанії Київхліб) : курсова робота / К. В. Олейнікова ; наук. кер. Н. І. Решетник ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 27 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6191
dc.description.abstract Метою даної курсової роботи є детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб» з метою виявлення основних напрямків її оптимізації для підвищення ефективності роботи підприємства. Завдання курсової роботи: - розглянути теоретичні підходи до аналізу цінової політики підприємства; - вивчити сутність ціни як економічної категорії, її функції та види; - проаналізувати фактори, що впливають на формування цінової політики підприємства; - здійснити детальний аналіз цінової політики ТОВ «Київхліб»; - розробити рекомендації щодо оптимізації цінової політики з метою покращення її ефективності. Дослідження базується на класичних і сучасних економічних теоріях ціноутворення та цінової політики, включаючи теорії монопольного ціноутворення, конкурентної цінової стратегії, психологічного ціноутворення, а також теорії еластичності попиту і пропозиції. Також застосовуються теоретичні висновки з праць видатних економістів і маркетологів, що спеціалізуються на стратегічному управлінні та маркетингу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Цінова політика підприємства (на прикладі компанії Київхліб) en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account