Repository of
Kyiv National Linguistic University

Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Маркіна, Софія Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-04T09:45:22Z
dc.date.available 2024-06-04T09:45:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Маркіна С. О. Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання : курсова робота з педагогіки / С. О. Маркіна ; наук. кер. К. В. Годлевська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 33 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6235
dc.description.abstract Робота присвячена дослідженню психолого-педагогічних основ білінгвального навчання, що є актуальним в умовах глобалізації та зростаючої потреби у володінні кількома мовами. Основна мета роботи полягає в аналізі психологічних та педагогічних аспектів, які впливають на ефективність білінгвального навчання. У першому розділі роботи визначено поняття білінгвізму в науково-методичних дослідженнях, досліджений історичний аналіз розвитку білінгвального навчання учнів, досліджені методи та прийоми навчання у білінгвальному середовищі. У другому розділі роботи розкрито особливості організації навчального процесу у білінгвальних класах, визначено роль вчителя та педагогічні підходи в білінгвальному навчанні. Результати дослідження можуть використовуватися педагогами і методистам: для розробки та впровадження ефективних методик навчання; батькам – для розуміння процесу та переваг білінгвального виховання. en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject білінгвальне навчання en_US
dc.subject білінгвізм en_US
dc.subject психологічні аспекти en_US
dc.subject педагогічні аспекти en_US
dc.subject методологія викладання en_US
dc.subject інтегровані навчальні програми en_US
dc.subject підготовка педагогів en_US
dc.title Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account