Repository of
Kyiv National Linguistic University

Terminologische Evolution des Geschäftstourismus: eine strukturell-semantische Analyse englischer und deutscher Fachbegriffe

Show simple item record

dc.contributor.author Vasylchuk, L. F.
dc.contributor.author Dorduka, Ye. A.
dc.date.accessioned 2025-09-25T11:25:14Z
dc.date.available 2025-09-25T11:25:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Vasylchuk L. F. Terminologische Evolution des Geschäftstourismus: eine strukturell-semantische Analyse englischer und deutscher Fachbegriffe / L. F. Vasylchuk, Ye. A. Dorduka // // Вісник КНЛУ. Сер.Філологія. – 2025. – Т. 28. - № 1. - С. 64 - 79 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7907
dc.description.abstract У статті досліджено структурно-семантичні особливості термінологійних одиниць ділового туризму в Німеччині в межах порівняльного аналізу англійсько- та німецькомовних термінів, що функціонують у межах індустрії MICE (укр. зустрічі, інсентиви, конференції, виставки). Акцент зроблено на мовну динаміку термінів упродовж 2020–2025 років, що супроводжувалася глобальними трансформаціями – пандемією COVID-19 та повномасштабною війною в Україні, і як наслідок, активне використання цифрової моделі ділової взаємодії. У дослідженні проаналізовано 150 англійсько- і німецькомовних термінів, виявлено характерні структурні моделі побудови термінів (складні іменники, акроніми, запозичення) та визначено їхні семантичні ознаки (багатозначність, синонімія, інтернаціоналізми). Описано спроби стандартизації термінології, її відображення в освітніх програмах для студентів-туризмознавців, а також запропоновано мікрокласифікацію термінів ділового туризму та пріоритетні лексичні моделі. Проаналізовано позиції Німеччини як провідної країни ділового туризму в Європі. Також розглянуто географічну диференціацію на прикладі окремих земель: Баварія, Гессен, Гамбург, Баден-Вюртемберг, а також адміністративно-організаційні механізми туристичного управління. Описано роль профільних організацій – Федеральної асоціації туристичної галузі (BTW), Німецької туристичної асоціації (DRV), Національного комітету туризму (DZT), Асоціації муніципального туризму (DTV). Методологічну основу становлять методи системного аналізу, порівняльної лінгвістики й аналізу терміносистеми. У статті запропоновано мікрокласифікацію термінів ділового туризму, виявлено пріоритетні лексичні моделі й проаналізовано сучасні мовні тенденції, що формують термінологійний ландшафт німецького туристичного дискурсу. Результати можуть бути корисними у наукових і прикладних лінгвістичних дослідженнях, фаховій підготовці кадрів, розвитку лексикографії та професійної комунікації у сфері туризму. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Видав. центр КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Сер. Філологія;Т. 28. - № 1
dc.subject Geschäftstourismus in Deutschland en_US
dc.subject MICE-Terminologie en_US
dc.subject terminologische Einheiten en_US
dc.subject strukturell-semantische Analyse en_US
dc.subject deutsche Tourismusbranche en_US
dc.subject Mehrsprachigkeit en_US
dc.subject Tourismusdiskurs en_US
dc.subject business tourism in Germany en_US
dc.subject MICE terminology en_US
dc.subject terminological units en_US
dc.subject structural-semantic analysis en_US
dc.subject tourism discourse en_US
dc.subject multilingualism en_US
dc.subject tourism-related vocabulary en_US
dc.subject діловий туризм Німеччини en_US
dc.subject термінологія MICE en_US
dc.subject термінологійні одиниці en_US
dc.subject структурно-семантичний аналіз en_US
dc.subject туристичний дискурс en_US
dc.subject багатомовність en_US
dc.subject туристична лексика en_US
dc.title Terminologische Evolution des Geschäftstourismus: eine strukturell-semantische Analyse englischer und deutscher Fachbegriffe en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account